Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Birth Date*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Already a member?

Login

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Birth Date*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.
Please agree to all the terms and conditions before proceeding to the next step

Already a member?

Login

Όροι και προυποθέσεις

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

 

 

1.ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ -ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Η Εταιρία μας έχει λάβει Ειδικό Σήμα Λειτουργίας του Ε.Ο.Τ.. Η Εταιρία μας διοργανώνει ταξίδια, είτε μόνη της είτε σε συνεργασία με άλλα τουριστικά γραφεία, τα οποία πωλεί ή τα διαθέτει προς πώληση η ίδια ή μέσου άλλου τουριστικού γραφείου και λειτουργεί και ως μεσολαβητής μεταξύ των πελατών/ταξιδιωτών και των διαφόρων φορέων παροχής υπηρεσιών που χρησιμοποιεί για τη διοργάνωση των ταξιδιών (μεταφορικές εταιρίες, αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία κ.α.) στους οποίους δεν έχει άμεσο έλεγχο.

 

 

2.ΕΓΓΡΑΦΕΣ -ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

Οι εγγραφές σε οργανωμένο ταξίδι και οι κρατήσεις θέσεων γίνεται με επίσκεψη στα γραφεία μας ή στα γραφεία  των  συνεργατών  μας,  με  αλληλογραφία, fax, e-mail και  τηλεφωνικά  και  υπό  τις  ακόλουθες προϋποθέσεις: α)της καταβολής, της προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής ή ολόκληρου του ποσού της αξίας  του  ταξιδιού,  είτε  με  μετρητά  είτε  μέσω  πιστωτικών  καρτών  είτε  με  έμβασμα  στους  τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρίας, και β)της ανεπιφύλακτης αποδοχής των παρόντων Γ.Ο.Σ. Μετά την καταβολή της προκαταβολής, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, τεκμαίρεται η ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων από τον Ταξιδιώτη. Το  δικαίωμα  συμμετοχής  στο  οργανωμένο  ταξίδι εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας αυτού και των τυχόν επιβαρύνσεων του, τριάντα (30) ημέρες πριν την αναχώρηση. Τυχόν μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο επιτρέπει στην Εταιρία να ακυρώσει την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσει ακυρωτικά, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους ακύρωσης. Ο Ταξιδιώτης, που εκπροσωπεί και την οικογένεια του ή την ομάδα του, έχει την υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν συνταξιδιώτες του για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού. Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι, μέσω τρίτου, έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με αυτόν που τους ενέγραψε στο ταξίδι και η Εταιρία δύναται να τους προσφέρει κάθε σχετική πληροφορία με το ταξίδι. Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις, που δεν επικυρώνονται εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών, με την πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν υποχρεώνουν την Εταιρία να δεσμεύει θέσεις στο ταξίδι.

 

3.ΤΙΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ -ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ κ.λ.π.

Οι τιμές των ταξιδιών, που αναφέρονται στο εκάστοτε ισχύον έντυπο της Εταιρίας, υπολογίζονται κατά την ημέρα που εκδίδεται ο τιμοκατάλογος / έντυπό μας, με βάση τα κοστολόγια των υπηρεσιών κάθε ταξιδιού, τους ισχύοντες ναύλους / επίναυλους, φόρους και άλλα έξοδα, την ισοτιμία ξένων νομισμάτων σε σχέση με το Ευρώ, καθώς και κάθε άλλον παράγοντα κόστους. Η Εταιρία, αφού έχει εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης, διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών όταν οι πιο πάνω παράγοντες κόστους αλλάξουν, λόγω απρόβλεπτων αυξήσεων φόρων, ναύλων, συναλλάγματος, καυσίμων κλπ, μέχρι και είκοσι (20) ημέρες πριν την ημερομηνία της αναχώρησης. Στην περίπτωση που για τους παραπάνω λόγους αυξηθεί η αξία του ταξιδιού, ο Ταξιδιώτης έχει δικαίωμα να αποδεχθεί την ανάλογη αύξηση της τιμής του ταξιδιού ή να ακυρώσει τη συμμετοχή του, εφόσον η αύξηση αυτή υπερβαίνει το 10% της αξίας του ταξιδιού, και να του επιστραφούν τα χρήματα  που  έχει  καταβάλει.

 

4.ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ -ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (ΕΤΑΙΡΙΑΣ)

Η Εταιρία έχει υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει στους Ταξιδιώτες μεσολαβώντας μεταξύ των ταξιδιωτών και κάθε τρίτου που παρέχει τις υπηρεσίες, που περιλαμβάνει το ταξίδι (μεταφορέων, ξενοδόχων, πρακτόρων κτλ), αλλά δεν έχει και δεν μπορεί να έχει άμεσο  έλεγχο  σε  αυτούς,  οπότε  και  ευθύνη.  Η  Εταιρία  δεν  ευθύνεται  για  λανθασμένες  ενέργειες  και παραλείψεις τρίτων και των συνεργατών τους, για τις ανωμαλίες στην παροχή των υπηρεσιών και για τις έκτακτες καταστάσεις όπως: ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων πάσης φύσεως μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, αυτοκινήτων, τρένων κ.α.), λόγω αποκλεισμού (“εμπάργκο”) περιοχών, απεργιών και άλλων αιτιών. Για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις chartes ή και δρομολογημένων αεροπλάνων, δεν ευθύνεται η Εταιρία (Ταξιδιωτικό Γραφείο). Για το λόγο αυτό των πιθανών μικρών ή μεγάλων καθυστερήσεων, για τεχνικούς,  μετεωρολογικούς  ή  άλλους  λόγους,  οι  πελάτες -ταξιδιώτες  δεν  πρέπει  να  προγραμματίζουν συναντήσεις, εργασίες ή επισκέψεις, τις ημέρες των πτήσεων. Η Εταιρία δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις που είναι ξένες προς τη σφαίρα επιρροής της και μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση ή πλημμελή  εκτέλεση  των  συμφωνημένων  υπηρεσιών  του  ταξιδιού. Χαρακτηριστικά  παραδείγματα  τέτοιων περιπτώσεων  είναι:  απεργίες, ατυχήματα,  ασθένειες,  επιδημίες,  οργανικές  διαταραχές  λόγω  τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ταξιδιού ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών,  αεροπειρατειών,  σεισμών, καιρικών  συνθηκών,  πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανωτέρας βίας. Στις παραπάνω περιπτώσεις, η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη για αποκατάσταση τυχόν ζημίας που προκλήθηκε από αυτές, πλην όμως θα κάνει κάθε προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους Ταξιδιώτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί ευθύνη της ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών έκτακτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν, όπως στις περιπτώσεις της ανωτέρας βίας, από τους ίδιους τους Ταξιδιώτες. Εύλογα παράπονα, κατά την διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (ή, ελλείψει αυτού στο  γραφείο  μας)  και  στον  παρέχοντα  την  συγκεκριμένη  υπηρεσία  εγγράφως.  Αν  το  πρόβλημα  που παρουσιάστηκε δε κατέστη δυνατό να λυθεί επί τόπου, ο Ταξιδιώτης υποχρεούται να διαμαρτυρηθεί γραπτώς (άρθ. 12 παρ. 2 ΠΔ 7/2018) και εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επιστροφή της εκδρομής για τυχόν παραλείψεις και πλημμελή εκτέλεση αυτής, προσκομίζοντας και κάθε στοιχείο για την αιτιολόγηση του. Σε επιστολές παραπόνων που θα αποσταλούν μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει. Μετά την αναχώρηση του Ταξιδιώτη, εάν προκύψουν ζημιές λόγω της μη εκτέλεσης  ή της πλημμελούς εκτέλεσης  παροχών  του  οργανωμένου  ταξιδιού,  η  αποζημίωση  περιορίζεται  σε  ότι  ορίζουν  οι  διεθνείς συμβάσεις που δεσμεύουν την χώρα και διέπουν τις εν λόγω παροχές. Αποζημίωση που θεμελιώνεται από την μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, λόγω αμέλειας της Εταιρίας, περιορίζεται μέχρι το διπλάσιο της αξίας στην κατ ́ άτομο τιμή του ταξιδιού. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη εάν η μη εκτέλεση ή η πλημμελής εκτέλεση του πακέτου δεν οφείλεται ούτε σε δική της υπαιτιότητα ούτε σε υπαιτιότητα κάποιου άλλου παρέχοντος υπηρεσίες, είτε για τις παραλείψεις που σημειώθηκαν κατά την εκτέλεση του πακέτου ευθύνεται αποκλειστικά ο Ταξιδιώτης, είτε για τις παραλείψεις αυτές ευθύνεται αποκλειστικά τρίτο πρόσωπο, ξένο προς την παροχή των υπηρεσιών που προβλέπονται στο έγγραφο και ο διοργανωτής δεν μπορούσε να τις προβλέψει ή αποτρέψει, είτε οι παραλείψεις αυτές οφείλονται σε ανωτέρα βία, ή σε γεγονός που ούτε ο διοργανωτής ούτε ο παρέχων υπηρεσίες θα μπορούσαν, με όλη την απαιτούμενη επιμέλεια να προβλέψουν ή να αποτρέψουν. 

Ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή για όλες τις οργανωμένες εκδρομές της Εταιρίας είναι τα είκοσι (20) άτομα (ενήλικα). Εφ’ όσον ο αριθμός αυτός δεν συμπληρωθεί η Εταιρία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει το συγκεκριμένο ταξίδι και οφείλει να ενημερώσει τους Ταξιδιώτες μέχρι και πέντε (5) ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού και να τους επιστρέψει τα χρήματα που είχαν καταβάλει χωρίς καμία άλλη υποχρέωση προς αυτούς.

Παροχές  που  δεν  αναφέρονται  στις  περιγραφές  των  προγραμμάτων  των  οργανωμένων  ταξιδιών  ή  που αναφέρονται ως προαιρετικές, είτε δεν προσφέρονται καθόλου από την Εταιρία είτε διατίθενται με επιπλέον χρέωση πέραν των αναγραφόμενων τιμών, εφ’ όσον τελικά καταστεί δυνατή η υλοποίησή τους. Η Εταιρία δεν έχει ευθύνη για τις προαιρετικές εκδηλώσεις/εκδρομές, οι οποίες διοργανώνονται, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, από συνεργάτες και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Τελικό πρόγραμμα ταξιδιού θεωρείται αυτό που οι Ταξιδιώτες παραλαμβάνουν και αποδέχονται, κατά την αναχώρηση. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει το οργανωμένο ταξίδι, αρκεί η μεταβολή αυτή να κοινοποιηθεί άμεσα εγγράφως (π.χ. fax, email, ή δια τηλεφώνου) στον Ταξιδιώτη.

Η Εταιρία είναι υπεύθυνη να παρέχει βοήθεια αν ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόβλημα (σύμφωνα με το άρθρο 15 ΠΔ7/2018). Η Εταιρία είναι υπεύθυνη για την ορθή εκτέλεση του συνόλου των προβλεπόμενων ταξιδιωτικών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στο έγγραφο σύμφωνα με το άρθρο 12 Π.Δ. 7/2018.

 

 

5.ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ-ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ

Η συμμετοχή σε ομαδικά ταξίδια προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των Ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών, καθώς και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ.). Η καθυστέρηση και ασυνέπεια του Ταξιδιώτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας του ταξιδιού, χωρίς αυτός να έχει δικαίωμα αποζημιώσεως ή επιστροφής των χρημάτων του για τις υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν. Στην περίπτωση αυτή, ο Ταξιδιώτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα. Η Εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει σ’ αυτό. Στα αεροδρόμια και τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρησή σας. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, ο Ταξιδιώτης πρέπει να επιβεβαιώνει επί τόπου τις επόμενες πτήσεις του με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνει ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση του. Τυχόν απώλεια του μέσου μεταφοράς του οργανωμένου ταξιδιού, λόγω καθυστέρησης του Ταξιδιώτη, συνεπάγεται  την  απώλεια  του  συνόλου  του  ταξιδιού,  εφόσον  αυτός  δεν  καταφέρει  να επανασυνδεθεί, με τη οργανωτική βοήθεια της Εταιρίας αλλά με δικά του έξοδα, με την υπόλοιπη ομάδα. Επίσης στην ως άνω περίπτωση ο Ταξιδιώτης δεν έχει και αξίωση επιστροφής των χρημάτων που είχε καταβάλει για την εκδρομή. Στην περίπτωση που ο Ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του, με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του, εκτός ομάδας, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, η Εταιρία δεν φέρει ευθύνη για τις υπηρεσίες του οργανωμένου ταξιδιού, που δεν παρασχέθηκαν στον Ταξιδιώτη εξαιτίας δικής  του  αμέλειας  ή  ευθύνης  ή  λόγω  ασθένειάς  του. Στην  περίπτωση  που  ο  Ταξιδιώτης  αδυνατεί  να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι, στο οποίο έχει ήδη πληρώσει προκαταβολή ή εξοφλήσει, μπορεί να εκχωρήσει την κράτησή του σε άλλο άτομο, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αργότερο τριάντα (30) ημέρες πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση τυχόν οφειλόμενου υπολοίπου της αξίας του ταξιδιού ή ενδεχόμενων πρόσθετων εξόδων αυτού από την σχετική εκχώρηση, ο εκχωρών και ο εκδοχέας ευθύνονται αλληλέγγυα απέναντι στην Εταιρία για την καταβολή του σχετικού ποσού. Ιδιαίτερα στην περίπτωση των αερομεταφορέων, πρέπει να επισημανθεί ότι δεν είναι δυνατή η αλλαγή του ονόματος του επιβάτη, αλλά μόνο η ακύρωση της υπάρχουσας κράτησης και η κράτηση νέας θέσης εφόσον αυτό είναι δυνατόν. Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που αυτό δεν σταθεί δυνατό. Η δε συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης θα γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν όρους ακύρωσης.

Ο ταξιδιώτης  δηλώνει ότι έλαβε γνώση του οργανωμένου ταξιδιού, τα μέσα μεταφοράς, τα χαρακτηριστικά και τις κατηγορίες των χρησιμοποιουμένων μεταφορικών μέσων, τις ημερομηνίες, ώρες και τόπους αναχώρησης και επιστροφής ως και τις αποστάσεις (διανυόμενα χιλιόμετρα ημερησίως), την τιμή του, τις διανυκτερεύσεις, το κατάλυμα, τον τύπο, την άδεια λειτουργίας, τη θέση ή την τουριστική κατηγορία του, τα παρεχόμενα γεύματα και τις λοιπές προσφερόμενες υπηρεσίες, όπως αυτά αναλυτικά περιγράφονται στο ενημερωτικό φυλλάδιο ή με διευκρινήσεις του γραφείου, καθώς και όλους τους όρους συμμετοχής σε αυτό και τις γενικές πληροφορίες σχετικά με τους όρους που ισχύουν όσον αφορά τα διαβατήρια και τις θεωρήσεις εισόδου (visa), και υπεύθυνα δηλώνει ότι ανέγνωσε πολύ προσεκτικά, κατανόησε και συναινεί ΡΗΤΑ και ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ και  με πλήρη επίγνωση στους παρόντες Γενικούς Όρους Συμμετοχής. Ο,τιδήποτε αφορά το συγκεκριμένο οργανωμένο ταξίδι, που δεν αναφέρεται στο παρόν, τα μέρη παραπέμπουν ρητά στο ενημερωτικό φυλλάδιο του ταξιδιού.

 

6.ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ –ΕΚΔΡΟΜΕΣ –ΜΟΥΣΕΙΑ

Στις εκδρομές των Χριστουγέννων, Νέου Έτους, Αποκριάς και Πάσχα οι επισκέψεις σε μουσεία και άλλους Αρχαιολογικούς χώρους πιθανόν να μην πραγματοποιηθούν ή να γίνουν σε διαφορετική από την προβλεπόμενη ημέρα, λόγω αργιών και μη λειτουργίας τους. Στην τιμή της εκδρομής δεν περιλαμβάνονται οι είσοδοι σε μουσεία ή αρχαιολογικούς χώρους.

 

7.ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ-ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ/ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Όλα τα χρησιμοποιούμενα από την Εταιρία καταλύματα έχουν τη νόμιμη και εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. Η επιλογή τους γίνεται με κριτήρια τη θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα με την κατηγορία τους ως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε εκδρομής. Η κατηγορία των ξενοδοχείων είναι σύμφωνη με τον τουριστικό οργανισμό της χώρας στην οποία ανήκουν. Επειδή όμως δεν υπάρχει ενιαίο κριτήριο διεθνώς παραδεκτό για την κατάταξη αυτή είναι λογικό να διαφέρουν μεταξύ τους τα διάφορα ξενοδοχεία, έστω και αν ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Τα δωμάτια των περισσοτέρων ανά τον κόσμο ξενοδοχείων έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες ή ένα ημίδιπλο. Ως εκ τούτου, τα τρίκλινα δωμάτια είναι στην πραγματικότητα δίκλινα με επιπλέον κλίνη. Συνήθως δεν είναι ιδιαίτερα άνετα και το επιπλέον κρεβάτι μπορεί να είναι μικρότερο από τα κανονικά ή καναπές ή σπαστό ντιβάνι. Τα δωμάτια παραδίδονται από το ξενοδοχείο συνήθως από τις 15:00 το μεσημέρι και είναι στη διάθεση των ενοίκων ως τις 11:00 π.μ. της ημέρας αναχώρησης. Σε περίπτωση που ο Ταξιδιώτης επιθυμεί να μπει νωρίτερα στο δωμάτιο ή να αναχωρήσει αργότερα, θα πρέπει να καταβάλει τη σχετική επιβάρυνση στο ξενοδοχείο. Στα μεμονωμένα ταξίδια, σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξης στο ξενοδοχείο, μετά την ημέρα ή την ώρα της προγραμματισμένης άφιξης του Ταξιδιώτη, και εφ’ όσον αυτός δεν έχει ενημερώσει σχετικά το ξενοδοχείο και την Εταιρία μας, το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση και να διαθέσει το δωμάτιο για όλη την περίοδο της κράτησης, εάν τού ζητηθεί. Στην περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων από την πλευρά του ξενοδοχείου, η Εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διευθετήσει το θέμα, σύμφωνα και με τα ισχύοντα στη χώρα υποδοχής. Ορίζεται όμως ΡΗΤΩΣ, πως σε αυτή την περίπτωση, η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη. Η διάρκεια μιας ολοήμερης  επίσκεψης/εκδρομής  έχει  χρονική  διάρκεια  που  δεν  υπερβαίνει  τις  οκτώ  (8)  συνολικά  ώρες υπολογιζόμενης πάντα από την ώρα της αναχώρησης από το ξενοδοχείο μέχρι και την ώρα της επιστροφής στο ξενοδοχείο. Η διάρκεια μισής μέρας επίσκεψης/εκδρομής έχει χρονική διάρκεια που δεν θα υπερβαίνει τις τέσσερις (4) ώρες υπολογιζόμενης πάντα από την αναχώρηση έως και την επιστροφή στο ξενοδοχείο. Γίνεται γνωστό εκ των προτέρων και ρητά συμφωνείται ότι οι αεροπορικές εταιρείες και για τους δικούς τους λόγους ορισμένες φορές ναυλώνουν για δικές τους πτήσεις αεροπλάνα άλλης αεροπορικής εταιρείας.  Η περίπτωση αυτή δεν αποτελεί λόγο ακύρωσης του ταξιδιού από τον Ταξιδιώτη. Αλλαγές στα προγράμματα πτήσεων και στους τύπους των αεροσκαφών μπορεί να γίνουν από μία αεροπορική εταιρεία ανά πάσα στιγμή για λειτουργικούς λόγους και που εμείς δεν μπορούμε να ελέγξουμε.

 

8.ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ,ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥ(VISA) & ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ

Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές εξωτερικού απαιτείται η κατοχή νέου διαβατηρίου ΣΕ ΙΣΧΥ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Άρθρο 87 του Νόμου 4962/2022 (ΦΕΚ 148/Α’/28.07.2022), με το οποίο επήλθε η τροποποίηση της διάρκειας ισχύος των ελληνικών διαβατηρίων από τα πέντε (5) στα δέκα (10) έτη και ισχύει για τα διαβατήρια που εκδίδονται από την 01.09.2022. Στις χώρες που υπάγονται στη Συνθήκη ΣΕΓΚΕΝ μπορείτε να ταξιδέψετε και με τις νέες αστυνομικές ταυτότητες. Η Εταιρία συνιστά να έχετε στο ταξίδι το διαβατήριό σας σε ισχύ τουλάχιστον μέχρι και έξι (6) μήνες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής σας. Για ορισμένους προορισμούς απαιτείται επιπροσθέτως λήξη διαβατηρίου μετά απο 3, 6 ή 12 μήνες. Η περίοδος για την έγκαιρη θεώρηση (visa) έχει  συμπεριληφθεί  στην  προθεσμία δήλωσης  συμμετοχής  εκάστης  εκδρομής  ως και  οι  υγειονομικές διατυπώσεις, αν και εφόσον απαιτούνται. Η ισχύς δε όλων των προσωπικών ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα) είναι ευθύνη του Ταξιδιώτη και ουδεμία  ευθύνη  φέρει  η Εταιρία. Ιδιαίτερη  προσοχή  χρειάζονται  οι  ανήλικοι  ταξιδιώτες  που  πρέπει απαραιτήτως να είναι εφοδιασμένοι με ταξιδιωτικά έγγραφα / διαβατήρια. Επίσης  για τους ανήλικους  θα πρέπει να αναφέρονται πληροφορίες για τον γονέα ή κηδεμόνα του. Εάν συμμετέχουν ασυνόδευτοι ανήλικοι να αναφέρονται πληροφορίες για τον γονέα ή κηδεμόνα του Επίσης, οι υπήκοοι άλλων χωρών, που είναι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων, πρέπει να ενημερώνουν εγγράφως την Εταιρία και να απευθύνονται οι ίδιοι  στις  προξενικές  αρχές  της  χώρας  τους,  καθώς  και  των  χωρών  που  θα  επισκεφθούν  απαραιτήτως, προκειμένου να ελέγχουν αν χρειάζονται θεώρηση εισόδου (visa) ή οποιαδήποτε άλλα έγγραφα για τις χώρες από όπου θα διέλθουν ή στις οποίες θα ταξιδέψουν, καθώς και για την επανείσοδό τους στην Ελλάδα ή στη χώρα από όπου ξεκίνησαν. Τυχόν μη εξασφάλιση της έγκαιρης έκδοσης ή θεώρησης των ταξιδιωτικών σας εγγράφων δεν δικαιολογεί την ακύρωση της συμμετοχής τους στο ταξίδι χωρίς χρέωση ακυρωτικών. Η Εταιρία παρέχει όλες τις πληροφορίες για τις εκδρομές ανά τον κόσμο, όπου ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας απαιτεί ή συνιστά υγειονομική αγωγή (εμβολιασμό ή λήψη φαρμακευτικής αγωγής). Λόγω, όμως, και των ιατρικών προσωπικών δεδομένων του κάθε Ταξιδιώτη, ο ίδιος έχει την ευθύνη να απευθυνθεί στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές για την πλέον αρμόδια και έγκυρη ενημέρωση.

 

9.ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Η Εταιρία  έχει  συνάψει  ασφαλιστήριο  συμβόλαιο  Αστικής  Ευθύνης (tour operator)  που  καλύπτει  τυχόν αξιώσεις Ταξιδιωτών, οι οποίες προέρχονται από τη μη εκτέλεση ή την πλημμελή εκτέλεση οργανωμένου ταξιδιού, καθώς επίσης καλύπτει σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης και την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων, καθώς και τον επαναπατρισμό των εκδρομέων. Αντίγραφο του ανωτέρω ασφαλιστηρίου συμβολαίου μπορεί να παραδοθεί στον πελάτη κατόπιν ζήτησης.

Εξάλλου,  για  όλους  τους  συμμετέχοντες  στις  οργανωμένες  εκδρομές  της  Εταιρίας  υπάρχει  δυνατότητα προαιρετικής επιπλέον ταξιδιωτικής ασφάλισης ζωής και προσωπικών ατυχημάτων. Επίσης, για την περίπτωση ασθένειας του Ταξιδιώτη στην διάρκεια του ταξιδιού εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σας συνιστούμε να έρθετε σε επαφή με τον Ασφαλιστικό σας Φορέα ή μέσω της ιστοσελίδας του κράτους (www.gov.gr) για την έκδοση της «Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθένειας».

 

10.ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές παραδίδονται στον μεταφορέα κα παραλαμβάνονται με ευθύνη και φροντίδα των κατόχων τους, ανεξάρτητα αν υπάρχει ή όχι συνοδεία εκπροσώπων του τουριστικού γραφείου. Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας των αποσκευών ισχύουν ο Κανονισμός της ΙΑΤΑ για τα αεροπλάνα και οι αντίστοιχες διεθνείς Συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσον και για τα ξενοδοχεία, και η ευθύνη, στην περίπτωση αυτή περιορίζεται σύμφωνα με τις Συνθήκες αυτές. Η Εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αποσκευών. Εκτός από τις βασικές αποσκευές, οι συμμετέχοντες μπορούν να κρατούν στις μετακινήσεις τους και μια μικρή χειραποσκευή, οι διαστάσεις της οποίας αντιστοιχούν στα επιτρεπόμενα όρια της εκάστοτε αεροπορικής εταιρίας (μήκος/ύψος/πλάτος), τα οποία ο Ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος να ελέγξει πριν την αναχώρηση του ταξιδιού του. Περιπτώσεις που ο Πελάτης  έχει  υπερβάλλον  βάρος  ή περισσότερες αποσκευές μπορεί να επιφέρουν από την αεροπορική εταιρεία ή τα καταλύματα διαμονής επιπλέον χρεώσεις τις οποίες επιβαρύνεται ο πελάτης και οι οποίες πληρώνονται επί τόπου.

 

 

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Ο διοργανωτής δικαιούται να ματαιώσει το (οργανωμένο) ταξίδι  είτε όταν δεν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός των ορισμένων συμμετεχόντων στο οργανωμένο ταξίδι προ τουλάχιστον δυο (2) ημερολογιακών ημερών πριν την αναχώρηση και υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη , είτε σε ανωτέρα βία, δηλαδή σε περιστάσεις που είναι ξένες προς τη βούληση του διοργανωτή, ασυνήθεις και απρόβλεπτες, των οποίων οι συνέπειες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν όση επιμέλεια και αν έχει καταβληθεί. Ο διοργανωτής δηλώνει ότι είναι ασφαλισμένος σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 2γ ΠΔ 7/2018 ,για τους κινδύνους μη εκτέλεσης ή πλημμελούς εκτέλεσης του πακέτου εκ μέρους του, καθώς και αφερεγγυότητας ή πτώχευσής του.

Η ορισμένη προκαταβολή, θα πρέπει να καταβάλλεται, εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών, από την κράτηση και την συμμετοχή στο οργανωμένο ταξίδι και δεν μπορεί να επιστραφεί με την ακύρωση της κράτησης έπειτα από αίτημα του Πελάτη. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν τηρήσει το χρονοδιάγραμμα πληρωμών του οργανωμένου ταξιδιού, ο Διοργανωτής δικαιούται να ακυρώσει τη συμμετοχή του στο οργανωμένο ταξίδι, ενώ ο Πελάτης εξακολουθεί να έχει την υποχρέωση καταβολής των προβλεπόμενων ακυρωτικών.

Η εξόφληση πρέπει να γίνεται το αργότερο τριάντα (30) ημέρες πριν από την αναχώρηση. Σε περίπτωση ακύρωσης έπειτα από αίτημα του Πελάτη έως και τριάντα (30) ημέρες πριν από την αναχώρηση, επιστρέφεται το πληρωτέο ποσό εκτός της ορισμένης προκαταβολής . Διαφορετικά , δύναται η επιλογή στον πελάτη να χρησιμοποιήσει το πληρωτέο ποσό, εκτός της ορισμένης προκαταβολής που παρακρατείται , μελλοντικά σε μορφή Voucher (αποθεματικό) σε κάποια άλλη εκδρομή του γραφείου, και το οποίο κατέχει ισχύ μέχρι την ημερομηνία που αναγράφεται (“Valid until”) ή ενός (1) έτους εάν δεν αναγράφεται διαφορετικά. Σε περίπτωση ακύρωσης εντός των 30 ημερών πριν από την αναχώρηση , παρακρατείται το σύνολο του πληρωτέου ή καταβληθέντος ποσού.

Ο πελάτης υποχρεούται να γνωστοποιεί γραπτώς, άνευ υπαιτίου βραδύτητας, στο διοργανωτή κάθε πλημμέλεια κατά την εκτέλεση του πακέτου που διαπιστώνεται από αυτόν.

Σε εύθετο χρόνο ο διοργανωτής δίνει στον ταξιδιώτη-πελάτη τα απαιτούμενα εισιτήρια. Επιπλέον, με την υπογραφή (φυσική ή ηλεκτρονικά) του παρόντος ο Πελάτης πιστοποιεί ότι έχει ενημερωθεί πλήρως σχετικά με τις προγραμματισμένες ώρες αναχώρησης, τις προγραμματισμένες ώρες των ενδιάμεσων στάσεων και της άφιξης, καθώς και για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών που περιλαμβάνει το πακέτο του.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Ο πελάτης δηλώνει, σύμφωνα με την απόφαση 679/2016 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ότι αποδέχεται ως φυσικό πρόσωπο, ή ως εταιρεία, ή σύλλογος, να λαμβάνει ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails ή sms ), ενημερωτικού χαρακτήρα (Newsletters) που αφορούν στις προγραμματισμένες αναχωρήσεις των εκδρομών της καθώς και στις πάσης φύσεως προωθητικές ενέργειές             

Του Ταξιδιωτικού γραφείου  ΜΥΛΟΧΑΡΑΚΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ με διακριτικό τίτλο MAD TRIPS με ΑΦΜ 166057434  και αριθμο ΓΕΜΗ 146630006000 (Οδός ΦΙΛΙΠΠΟΥ 103 54635) το οποίο  θα τηρεί και θα επεξεργάζεται την ομαδική λίστα απόρρητη και δεν θα την κοινοποιεί. Επιφυλάσσεται δε να αιτηθεί κάποτε διαγραφής από την λίστα, εάν το αποφασίσει, μέσω αίτησής του με email.

Στοιχεία ταξιδιωτικού γραφείου ΜΥΛΟΧΑΡΑΚΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ με διακριτικό τίτλο MAD TRIPS με ΑΦΜ 166057434.

Email: info@madtrips.gr

Τηλέφωνο: 2311246183

Proceed Booking